Restauracje pracownicze

Propozycja współpracyRestauracje pracownicze

Spółka Catering Kantyny Sp. z o.o. działa na rynku od roku 2011 roku. Zespół zarządzający spółki posiada kilkunastoletnie doświadczenie w różnych sektorach usług gastronomicznych (firmy cateringowe, restauracje, placówki żywienia zbiorowego, agencje pr). Dzięki współpracy z wieloma klientami, na dziedzinę żywienia zbiorowego patrzymy wieloaspektowo.

Nasze indywidualne podejście do tego sektora żywienia, przekłada się na szybki rozwój Cateringu Kantyny. Zaangażowanie, wiedza i wytrwałość zostały docenione przez kontrahentów - firma w krótkim czasie zyskała zaufanie i zadowolenie klientów, co potwierdzają listy referencyjne oraz uruchamianie nowych przedsięwzięć w roku 2019.

Nasze atuty.

  • Wieloletnie doświadczenie w organizacji żywienia zbiorowego w sektorze podmiotów gospodarczych i instytucji publicznych.
  • Stali klienci – codziennie wydajemy posiłki dla ponad 4000 konsumentów.
  • Przejrzysta struktura firmy = krótki przepływ informacji (łatwa i szybka komunikacja w codziennych kontaktach biznesowych).
  • Szybka reakcja na zmieniające się potrzeby konsumentów.
  • Duża elastyczność w zakresie reakcji personalnej – posiadamy kilka kuchni produkcyjnych w obrębie Wrocławia.
  • Wyszkolony zespół pracowników - stale rozszerzamy wiedzę naszych pracowników na bazie regularnych szkoleń, korzystamy również z konsultingu gastronomicznego prowadzonego przez renomowanych szefów kuchni.
  • Aktualizowane, ciekawe propozycje oraz wysoką jakość potraw zapewnia zespół naszych kucharzy, łączący doświadczenie kuchmistrzów z nowatorskimi pomysłami młodszych pracowników.
  • Dostosowanie oferty żywieniowej do potrzeb klientów - różnorodna produkcja obejmująca dania śniadaniowe, obiadowe, wyroby garmażeryjne, kanapki, sałatki, przekąski itp., powiązana z wysokimi walorami smakowymi i odpowiednią wartością odżywczą potraw.
  • Ciągła analiza i dostosowanie żywienia klientów do panującej kultury organizacyjnej, ankietowanie i monitorowanie poziomu satysfakcji konsumentów, wprowadzanie innowacji kulinarnych.
  • Zaawansowana technologia gastronomiczna. Realizacja zamówień niestandardowych – serwis cateringowy. Porada w zakresie właściwych rozwiązań technicznych, na etapie planowania usług gastronomicznych. Stała pomoc techniczna w zakresie świadczonych usług.
  • Współpraca ze sprawdzonymi dostawcami surowców spożywczych.
  • Przestrzeganie systemu jakości HACCP, systemu ISO 22000, systemu bezpieczeństwa BHP.
  • Gwarancje ubezpieczeniowe w zakresie: OC kontraktowa, OC za produkt, OC deliktowa.

Klienci

Inwestując w specjalistyczne szkolenia oraz nowoczesny sprzęt i technologie, stworzyliśmy warunki i infrastrukturę umożliwiającą świadczenie usług gastronomicznych na wysokim poziomie, również poza granicami Dolnego Śląska.

W sektorze usług żywienia zbiorowego prowadzimy współpracę z następującymi klientami:

  • Mondelez Production Sp. z o.o.:
    - Fabryka Czekolady
    - Fabryka Gumy do Żucia
  • Takeda Pharma Sp. z o.o.
  • Nestle Purina Sp z o. o
  • PPG Deco Sp z o.o.
  • Auchan Polska Sp. z o.o.

Polityka jakości

PERSONEL

  • Starannie dobrana kadra pracownicza, odpowiednio przeszkolona i wyspecjalizowana, kontrolująca przygotowanie codziennej produkcji z zachowaniem norm sanitarno -epidemiologicznych HACCP.
  • Pełna wydajność - jesteśmy przygotowani praktycznie i technicznie do obsługi wielu punktów gastronomicznych.

PROCEDURY

  • System jakości i bezpieczeństwa HACCP
    Jakość naszych usług zbiorowego żywienia i catenngu, potwierdza wdrożony system jakości i bezpieczeństwa HACCP, który gwarantuje nadzór od momentu zakupu surowca do chwili wydania finalnego posiłku konsumentowi.
  • System ISO 22 000
    Wdrażamy system Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności, który łączy wymagania systemu HACCP oraz Dobrych Praktyk (Produkcyjnych, Higienicznych, Cateringowych, Dystrybucyjnych itp.).
  • Stale audyty wewnętrzne i zewnętrzne
    1. wewnętrze audyty stanowiskowe jakościowe.
    2. zewnętrze audyty — wykonywane przez wyspecjalizowane podmioty w zakresie stosowania procedur HACCP
    oraz jakości surowców i produktów.
  • Badania próbek
    Cykliczne badania mikrobiologiczne próbek spożywczych.
  • Dostawcy
    Dbamy o dobre standardy dostarczanych nam artykułów spożywczych — współpracujemy ze sprawdzonymi dostawcami.

Procesy technologiczne

  • dobór właściwych procesów technologicznych
  • opracowanie systemów dystrybucji umożliwiających dostarczenie posiłków w jak najkrótszym czasie
  • wykorzystanie wysokiej jakości sprzętu gastronomicznego

Poziom satysfakcji klienta

  • Ciągły nadzór nad właściwym wykonaniem warunków umowy: bezpośrednie kontakty z kontrahentem, bieżąca komunikacja z konsumentami.
  • Analiza i monitoring poziomu satysfakcji klienta:
    1. akcje dla klientów. plusy i minusy
    2. 2-3 razy do roku, ankieta dla klientów
    3. partycypacja konsumentów w tworzeniu oferty menu — ankiety specjalne
    4. przygotowanie wspólnie z klientem listy dań szczególnie lubianych, które mogły by pojawiać się częściej w menu
  • Akcje testowe dostarczanych posiłków - organizowane na życzenie kontrahenta.

Kadra pracownicza

  • Pracownicy podlegają selektywnemu modelowi rekrutacji
  • Posiadamy 2 centra szkoleniowe, w których wszyscy pracowniczy odbywają szkolenie praktyczne
  • Integracja zarządcza szefa kuchni i kierownika restauracji pracowniczej
  • W fazie początkowej realizacji kontraktu, zwiększamy ilość obsługi + ok. 20%

Zgodnie ze sprawdzonymi modelami zarządzania oraz doświadczeniami w kwestiach struktury zatrudnienia w naszych kantynach, planujemy aby Państwa kontrakt, był obsługiwany przez:

Kierownika restauracji pracowniczej

osoba odpowiedzialna za:

  • bezpośrednie kontakty z kontrahentem
  • nadzór nad właściwym wykonywaniem warunków kontraktu
  • kontrolę nad prawidłowym funkcjonowaniem kantyny w tym monitoring pracy personelu
  • bieżącą komunikację z konsumentami i identyfikację ich potrzeb — wprowadzanie zmian, nowych trendów w kantynie
  • planowanie, przygotowywanie i wdrażanie różnego rodzaju akcji związanych z uatrakcyjnieniem kantyny pracowniczej, np.:
    - tydzień z kuchniami Świata — w każdym miesiącu jeden tydzień związany będzie z określoną kuchnią regionalną lub tydzień pierogowy, naleśnikowy itp.
  • specjalne menu Świąteczne (np. Dzień Kobiet, Wielkanoc, Boże Narodzenie)
  • menu okolicznościowe (np. rocznice powstania firmy, pierwszy dzień wiosny, lata..., „Dzień Truskawki” itp.).
  • sezonowy i okolicznościowy wystrój kantyny.
  • promocje lojalnościowe (plusy i minusy, bony lojalnościowe Itp.)
  • skuteczną egzekucję standardów firmowych
  • dbanie o wizerunek firmy

Szefa kuchni

osoba na tym stanowisku odpowiada za całodniową produkcję w kantynie pracowniczej.
Podczas jego nieobecności za produkcję odpowiada wyznaczony kucharz zmianowy.

odpowiedzialność w zakresie:

  • układania jadłospisów
  • produkcji
  • jakości
  • estetyki wydawanych potraw
  • urozmaicenia oferty menu
  • nadzoru nad systemem HACCP

Kucharz zmianowy, pomoc kuchenna, ekspedientka:

są to funkcje uzupełniające się na swoich stanowiskach w ramach bieżących potrzeb.

Opis uniformów firmowych

Stanowisko Ochrona głowy Opis stroju
Kierownik kantyny Daszek niski
(czarny/ biały)
- koszulka polo z kołnierzykiem, z logo firmy Catering Kantyny Sp. z o.o.,
- kolorystyka koszulek: dostosowana do charakteru stylizacji kantyny pracowniczej
- zapaska: czarna
Szef kuchni Daszek niski
(czarny/ biały)
- kitel kucharski: biały /czamy
- spodnie robocze: białe czarne
Kucharz zmianowy Daszek niski
(czarny/ biały)
- kitel kucharski: biały /czamy
- spodnie robocze: białe czarne
Pomoc kuchenna Daszek niski
(czarny/ biały)
- koszulka polo z kołnierzykiem, z logo firmy Catering Kantyny Sp. z o.o.,
- kolorystyka koszulek: dostosowana do charakteru stylizacji kantyny pracowniczej
- zapaska: czarna
Ekspedientka Daszek niski
(czarny/ biały)
- koszulka polo z kołnierzykiem, z logo firmy Catering Kantyny Sp. z o.o.,
- kolorystyka koszulek: dostosowana do charakteru stylizacji kantyny pracowniczej
- zapaska: czarna

Zapewniamy zastępstwa pracowników przebywających na urlopach, zwolnieniach lekarskich itp. (posiadamy kadrę zastępczą + większość pracowników - pomoce kuchenne, ekspedientki, posiada funkcje zamienne (np. osoby typu pomoc kuchenna posiadają kwalifikacje do obsługi klienta jako ekspedientka i na odwrót).

ABC Zdrowego żywienia

Zaproponujemy nową usługę propagującą zasady zdrowego żywienia | polegającą na określeniu kaloryczności poszczególnych dań w menu. Eksponujemy piramidę zdrowego żywienia w kantynie i oznaczenie kaloryczności przy wybranych ełementach menu.

Uwzględniając nasze propozycje możemy zagwarantować:

  • wysoką i powtarzalną jakość oferowanych dań
  • szeroki wybór posiłków
  • krótki czas obsługi klienta
  • optymalną komunikację pomiędzy stronami
  • w ramach stałych działań informacyjnych, jadłospis będzie przygotowywany z tygodniowym wyprzedzeniem i przesyłany za pośrednictwem informacji mailowej do osoby odpowiedzialnej za obsługę kontraktu, na potrzeby umieszczenia go w wewnętrznej sieci intranet
  • w miejscach ogólnodostępnych, specjalnie oznaczonych, w tym w kantynach, w porozumieniu ze Zleceniodawcą umieszczamy informacje o obowiązującym na dany tydzień menu oraz planowanych akcjach, promocjach itp.
  • realizację szybkich zamówień niestandardowych — serwis cateringowy
  • elastyczność w zastosowaniu rozwiązań dostosowanych do Państwa potrzeb i specyfiki systemu pracy.

Założenia, jak i propozycje struktury posiłków mogą być zmieniane po konsultacjach z Państwem, zgodnie z zapotrzebowaniem konsumenckim. Jesteśmy przekonani, że już po ok. 1 miesiącu współpracy będziemy mogli zaproponować kilka nowych rozwiązań uatrakcyjniających ofertę menu.

Planowane działania operatora

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że bardzo często to rutyna i brak jakichkolwiek zmian powodują tzw. znużenie konsumenckie, które może być przyczyną spadku zadowolenia konsumentów. Priorytetem w naszych działaniach będą inicjatywy służące zapobieganiu takim sytuacjom poprzez urozmaicanie ofert, akcje promocyjne i lojalnościowe, konkursy itp. Dzięki temu zadowolenie naszych klientów będzie pozostawało na wysokim poziomie.

Urozmaicenie menu poprzez akcje „ Tydzień z kuchniami świata”:

  • kuchnie regionalne (np.: włoska, czeska, hiszpańska) — codziennie minimum jedno danie w menu restauracyjnym z danej kuchni
  • tydzień pierogowy — codziennie w menu restauracyjnym pierogi z różnymi farszami (np. ruskie, ze szpinakiem, z kapustą, z mięsem, serem, góralskie itd.)
  • tydzień truskawkowy — codziennie w menu restauracyjnym jedno danie z truskawkami (zupa, knedle, ciasto Itp.)

Akcje okazjonalne:

  • Zielony tydzień, Zielony dzień - w menu restauracyjnym pojawią się dania zielone i zdrowe (np. gotowane warzywa, wybór owoców, Sałatki, dania ze szpinakiem, zieloną fasolką, szparagami, zielone makarony itp. ), w kantynie umieszczamy plakaty na temat zdrowego odżywiania się, dań szczególnie polecanych
  • specjalne menu świąteczne (np. Dzień Kobiet, Wielkanoc, Boże Narodzenie itp.)
  • menu okolicznościowe (np. rocznice powstania firmy, pierwszy dzień wiosny, lata..., itp.)

Akcje lojalnościowe:

  • bony rabatowe - dzięki którym klient, co dziesiąty posiłek otrzymuje z upustem 99%.

Pokazy kulinarne:

  • zapraszanie znanych szefów kuchni, którzy w ciekawy sposób tworzą dania pokazowe dla naszych gości i uatrakcyjniają dzień w kantynie

Akcje konkursowe:

  • konkurs na „Nowe danie w kantynie” — pracownicy proponują swoje dania z uwzględnieniem przepisu, a nasi kucharze, po przeprowadzonej selekcji przepisów, przygotowują wybrane potrawy

Ciągła komunikacja z klientem:

  • rozmowy dotyczące oczekiwań klienta
  • akcje dla klientów. plusy i minusy dnia
  • 2-3 razy do roku, ankieta dla klientów
  • partycypacja konsumentów w tworzeniu oferty menu — ankiety specjalne
  • przygotowanie wspólnie z klientem listy dań szczególnie lubianych, które mogły by pojawiać się częściej w menu

Akcje informacyjne:

  • w porozumieniu z kontrahentem, przeprowadzenie zaplanowanych akcji informacyjnych dla pracowników (plakaty, spoty w sieci wewnętrznej, koziołki reklamowe itp.)

Wystrój:

  • zmiana elementów wystroju kantyny - w zależności od sezonowości I potrzeb okolicznościowych; i wiele innych...

Program akcji urozmaicających ofertę kantynową

L.p. Miesiąc Propozycje akcji
1 Styczeń Kuchnia włoska – festiwal makaronu
2 Luty Walentynki Live cooking pizza Tłusty czwartek
3 Marzec Rozmaitości pierogowe Bony lojalnościowe Smaki wschodu
4 Kwiecień Jajka na 1000 sposobów Zapomniane przepisy (dania Wielkanocne)
5 Maj Powitanie wiosny (nowalijki na naszym stole) Wariacje z goframi
6 Czerwiec Świeże soki owocowe i warzywne Konkurs na przepis miesiąca
7 Lipiec Świat naleśników Bony lojalnościowe Kuchnia grecka
8 Sierpień Live cooking – dania z grilla, królestwo ryb Owoce na 1000 sposobów
9 Wrzesień Kuchnia czeska „Cudze chwalicie swego nie znacie” dania z buraka
10 Październik Tarta na różne sposoby Kuchnia amerykańska
11 Listopad Wariacje z dynią Kuchnia polska - biesiadna
12 Grudzień Faszerujemy z pomysłem Wigilijne dania świata

Nam warto zaufać, przekonaj się!WYBIERZ CATERING KANTYNY

O naszym cateringu eventowym świadczy zadowolenie klientów. Nie opowiadamy bajek. Precyzyjnie i konkretnie omawiamy zadania, które przyjdzie nam realizować. Dbamy o szczegóły i sprawny przepływ informacji. Zdobywanie Państwa zaufania chętnie rozpoczniemy od gratisowej degustacji. Zapraszamy!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
keyboard_arrow_up